luni, 1 februarie 2010

Hmm..

Hello!! Ce mai faceti cu totii ? :)
V-as ruga sa va inregistrati pe forumul dedicat lui Hilary: http://z13.invisionfree.com/Hilary_Duff_RO
Si daca va inregistrati incercati si voi sa postati, ca nu va cade nimic. Haideti sa ne unim si sa fim cat mai multi :*. Intrati pe singurul forum din Romania dedicat lui Hilary Duff >:D<.

Poate ca multi dintre voi nu o stiti pe Hilary, dar ea s-a facut cunoscuta cand a jucat rolul lui Wendy in "Casper meet Wendy", un film pentru copii si pentru intreaga familie. Apoi a jucat in seria "Lizzie McGuire", care a avut 2 sezoane. Apoi a facut "The Lizzie McGuire Movie". Aceasta serie s-a transmis pe programul Disney Channel, dar si pe trv1 sau trv2 acum cativa ani, cand multi dintre noi eram inca mici. Eu m-am uitat la toata seria Lizzie McGuire si vreau sa va spun ca mi-a placut enorm. The Lizzie McGuire movie probabil ca ati vazut si pe postul AcasaTv.
Hilary a mai jucat si in filme precum: A cinderella story, The perfect man, Cheaper by the dozen 1 & 2, Material Girls (impreuna cu sora ei, Haylie), Agent Cody Banks, Cadet Kelly, War Inc., Greta, si multe altele.
Pe langa actrita, Hilary Duff este de asemenea si o cantareata foarte buna. Albumele ei muzicale sunt:
2002: Santa Claus Lane
2003: Metamorphosis
2004: Hilary Duff
2005: Most Wanted
2006: 4Ever (lansat doar in Italia)
2007: Dignity
2008: Best of Hilary Duff

De asemenea Hilary este si designer vestimentar.

Acum ca v-am spus toate acestea, poate ati recunoscut vreun film in care a jucat Hilary, sau vreun album muzical... Daca nu v-ati convins, cautati pe net date despre ea, si daca va place eu va astept pe forum :*!
Pupici.

2 comentarii:

  1. Hei. multumim pentru ca ai creat acest Blog :x. Este amazing !. Mie imi plac toate filmele in care a jucat Hilary Duff dar cel mai mult in A cinderella Story.mi-a placut si Greta,Perfect Man,Casper meet Wendy eras asha dragutsa:"> :*,si multe alte filme. xoxo.:* Tine-o tot asha :]

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, multumesc foarte mult. :* In curand voi pune alte noutati despre Hilary, si sper ca vei mai comenta articolele.

    RăspundețiȘtergere